Przejdź do treści

DevStyle - Strona Główna
DevTalk #110 – O Event Storming z Mariuszem Gil

DevTalk #110 – O Event Storming z Mariuszem Gil

Maciej Aniserowicz

3 lutego 2020

Na miękko

mariusz-gil-large

EventStorming tworzy przestrzeń do dyskusji nad projektami, z perspektywy wiedzy technicznej i oczekiwań biznesu. Potrafi znacząco usprawnić projekty, a nawet zablokować te, które nie mają racji bytu. Dobrze przeprowadzony ES wymaga dobrego przygotowania i obeznania w umiejętnościach miękkich. Jak już wielokrotnie mówiliśmy w DevTalku, samo klepanie kodu już nie wystarcza!

Nasz dzisiejszy gość jest mocno zaangażowany w rozwój oraz praktyczne zastosowania EventStormingu, więc dostaniemy porządną dawkę informacji z najczystszego źródła wiedzy. Panie i Panowie, powitajcie Mariusza Gila!

Mariusz jest architektem oprogramowania, trenerem, ex-CTO, z branżą IT związany od ponad 20 lat. Pasjonuje się projektowaniem i implementacją systemów o złożonych wymaganiach biznesowych, machine-learningiem i rozwiązaniami, które można przełożyć na realną wartość biznesową dla klienta. Mówca i organizator eventów dla deweloperów, chcących rozwijać swoje umiejętności zawodowe. Obecnie związany z Source Ministry oraz Bottega IT Minds, gdzie ma okazję pracować z wieloma zespołami deweloperskimi w Polsce i Europie.

Ze sto dziesiątego odcinka DevTalk dowiesz się:

  • jakie są różnice między EventStormingiem a event sourcingiem?
  • co to jest EventStorming?
  • po co się go przeprowadza?
  • jaka jest pozycja EventStormingu w DDD?
  • ABC sesji stormingu: po co, kto, jak często?
  • czy ES to framework rozwiązujący wszystkie problemy?
  • czy ES powinna wspierać jakaś technologia?

PS. Podobał Ci się ten odcinek? Zostaw opinię i gwiazdki na iTunes, żebym miał stały dopływ endorfin i wypuszczał kolejne świetne DevTalki. ;)

A teraz… PLAY!


00:00
00:00

Montaż odcinka:

Krzysztof Śmigiel

Ważne adresy:


Linki:


Muzyka wykorzystana w intro:


“Misuse” Kevin MacLeod (incompetech.com)


Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0


http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Zobacz również