Reklamy środków czystości są niepowtarzalnie wręcz obleśne. Czy nikt tym wstrząśniętym stanem swojego kibla czy zlewu ”gospodyniom” nie uświadomił, że zbierać brud i syf powinno się częściej niż raz na rok? I piękny blask powstały po przejechaniu czystą szmatą po megabrudnej powierzchni niekoniecznie musi być wynikiem wylania na tąże szmatę litra reklamowanego właśnie detergentu.
To tak jakby z C# usunąć interfejs IDisposable oraz konstrukcję using (coby o zbieraniu brudów nie było tak łatwo pamiętać). A “rekwizyty reklamowe” powinny dziedziczyć z klasy:
1: public abstract class KitchenItem 2: { 3: private readonly Timer _timer; 4: 5: protected KitchenItem() 6: { 7: GC.KeepAlive(this); // no unwanted cleaning! 8: 9: _timer = new Timer { AutoReset = true }; 10: _timer.Interval = TimeSpan.FromDays(365).TotalMilliseconds; // wait till I am rrrrrealy dirty 11: _timer.Elapsed += (s, e) => YearlyCleaning(); 12: _timer.Start(); 13: } 14: 15: protected abstract void YearlyCleaning(); 16: 17: public void Dispose() 18: { 19: throw new UnintendedCleaningException("Wait until I am really dirty, you bastard!"); 20: } 21: }
hehe.. tym razem Ci się udało :) nawet skumałem skojarzenie i mi się spodobało.
Świetne :D Brakuje tylko zdjęcia Rexa albo innego Ludwika.