Reklamowo-porządkowe sko_dev_jarzenie

2

Reklamy środków czystości są niepowtarzalnie wręcz obleśne. Czy nikt tym wstrząśniętym stanem swojego kibla czy zlewu ”gospodyniom” nie uświadomił, że zbierać brud i syf powinno się częściej niż raz na rok? I piękny blask powstały po przejechaniu czystą szmatą po megabrudnej powierzchni niekoniecznie musi być wynikiem wylania na tąże szmatę litra reklamowanego właśnie detergentu.

To tak jakby z C# usunąć interfejs IDisposable oraz konstrukcję using (coby o zbieraniu brudów nie było tak łatwo pamiętać). A “rekwizyty reklamowe” powinny dziedziczyć z klasy:

  1:  public abstract class KitchenItem
  2:  {
  3:  	private readonly Timer _timer;
  4:  
  5:  	protected KitchenItem()
  6:  	{
  7:  		GC.KeepAlive(this); // no unwanted cleaning!
  8:  
  9:  		_timer = new Timer { AutoReset = true };
 10:  		_timer.Interval = TimeSpan.FromDays(365).TotalMilliseconds; // wait till I am rrrrrealy dirty
 11:  		_timer.Elapsed += (s, e) => YearlyCleaning();
 12:  		_timer.Start();
 13:  	}
 14:  
 15:  	protected abstract void YearlyCleaning();
 16:  
 17:  	public void Dispose()
 18:  	{
 19:  		throw new UnintendedCleaningException("Wait until I am really dirty, you bastard!");
 20:  	}
 21:  }

Nie przegap kolejnych postów!

Dołącz do ponad 9000 programistów w devstyle newsletter!

Tym samym wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji marketingowych z devstyle.pl (doh...). Powered by ConvertKit
Share.

About Author

Programista, trener, prelegent, pasjonat, blogger. Autor podcasta programistycznego: DevTalk.pl. Jeden z liderów Białostockiej Grupy .NET i współorganizator konferencji Programistok. Od 2008 Microsoft MVP w kategorii .NET. Więcej informacji znajdziesz na stronie O autorze. Napisz do mnie ze strony Kontakt. Dodatkowo: Twitter, Facebook, YouTube.

2 Comments

  1. hehe.. tym razem Ci się udało :) nawet skumałem skojarzenie i mi się spodobało.